Ide o formu online inzercie, pri ktorej sa reklama zobrazuje zadarmo. Platíte iba za tých návštevníkov, ktorých zaujme natoľko, aby na ňu klikli a navštívili Vaše stránky. Inzerent licituje vo vyhľadávačoch jednotlivé slová, či frázy relevantné k jeho predmetu podnikania. Čím je inzercia relevantnejšia, tým lepšie je umiestnená a suma za klik nemusí byť zákonite vyššia. Záleží len, či Vám to spravuje odborník. Môžete tak získať kvalitnú cielenú návštevnosť do ktorej sa oplatí investovať.
NetSuccess je oficiálnym partnerom firmy Google v oblasti PPC reklamy. To znamená, že sme sa zaviazali dodržiavať najvyššie štandardy na poli internetovej reklamy a neustále sa vzdelávame. Naši experti dennodenne sledujú Vašu reklamnú kampaň, kľúčové slová a ich cenu a vyberajú tie najlepšie možností, aby ste za svoje peniaze dostali maximálne maximum.
Robíme to so zanietením, pretože nás táto práca baví. Ponúkame Vám priaznivú cenu, pretože veríme v dlhodobé partnerstvá s klientmi. Staviame na komplexnej starostlivosti a preto všetky služby súvisiace s kampaňou zabezpečíme za Vás.
Google AdWords, Facebook, INRES, Etarget. Radi Vám pomôžeme v každom reklamnom systéme. Inzerovať cez PPC u nás môžete už od 209€. Kontaktujte nás, a my Vám radi bezplatne vypracujeme konkrétnu cenovú ponuku pre Váš biznis.
Pay per click je vynikajúca cesta ako inzerovať Váš biznis. Môžete presne kontrolovať náklady, bez akejkoľvek viazanosti, ktorú by ste museli zvažovať. Dokážete kedykoľvek zvyšovať a znižovať Vaše výdaje (rozpočet na kampaň) tak, ako práve potrebujete. Ide o vynikajúci spôsob ako osloviť tých, ktorí hľadajú Vaše služby a výrobky a rozhodujú o nich.
Zamyslite sa, čo sú vaše hlavné produkty. Dajte si ich do google a zistite, ako vysoko sa nájdete. Nehľadajte názov Vašej firmy, noví zákazníci Vás nebudú hľadať po mene, ale podľa produktu, ktorý hľadajú. Ak ste napríklad predajca plastových okien, dajte si do google výrazy ako „plastové okná“, „montáž plastových okien“, „plastové okno“, „predaj plastových okien“ a podobne... Ak nie ste na všetky takéto slová medzi prvými odkazmi, ako keby ste vo výsledku ani neboli.
Najdôležitejšie delenie je podľa toho, kde sa reklama zobrazuje. PPC tak delíme hlavne na reklamu vo vyhľadávaní (napríklad Google, Zoznam.sk) a reklamu kontextovú. Kontextovú reklamu zobrazujeme pod relevantnými článkami na väčšine slovenských portálov. Napríklad ak je na SME.sk zverejnený článok týkajúci sa produktov, ktoré ponúka Vaša firma, pod týmto článkom sa môže pomocou kontextovej PPC reklamy zobraziť odkaz priamo na Vašu reklamu (s odkazom na Vašu webstránku) a z čitateľa SME.sk sa tak môže stať Váš zákazník. Všeobecne však platí, že reklama vo vyhľadávačoch je efektívnejšia, pretože oslovuje ľudí, ktorí daný produkt priamo hľadajú. Špecialisti z NetSuccess preto upravujú Vaše kampane tak, aby bola cena za kontextový klik nižšia, ako za klik vo vyhľadávaní, pretože vieme, že klik z vyhľadávania má pre Vás väčšiu hodnotu.