INRES, Kia, Netsuccess & Digiline

KIA: INRES SMART banner

Ako najlepšie vyskúšať KIA zážitok je jasné, predsa na testovacej jazde. Tá je jedným z dôležitých cieľov marketingových aktivít spolu s posilnením predaja skladových vozidiel. Úlohu efektívne zvýšiť mieru tejto dôležitej konverzie zveril klient do rúk agentúre Digiline, ktorá nás oslovila pre spoluprácu.
Spoločne sme využili náš reklamný systém INRES a jeho unikátny remarketingový SMART banner. A práve tu sa ukázala jedinečná unikátnosť tohto reklamného systému. KIA má k Slovensku silný vzťah a ten podčiarklo aj rozhodnutie použiť práve nástroj INRES, ktorý je kompletne vyvíjaný na Slovensku. Výsledky na seba nenechali dlho čakať.
Táto kampaň sa stala s veľkým náskokom najkonverznejšou zo všetkých kampaní, ktoré klient za celý rok urobil, a to vrátane všetkých ostatných performance kampaní.

Aké boli výsledky kampane?

15 centov za klik

Za 6 mesiacov sme sa dostali na úroveň 15 centov za klik, a to vrátane „najmenej“ cielených kampaní.

CTR 12 % na unikátneho používateľa

Bolo dosiahnuté pri publikách, ktoré začali, alebo dokončili konfigurátor a tiež u publika, ktoré si pozrelo konkrétne skladové vozidlo.

Celkové CTR až 3,4 %

Z viditeľných impresií, čo je na čisto bannerovú kampaň na SME.sk úctyhodné číslo. 

Kampaň dosiahla fantastické výsledky, ktoré prekvapili aj samotného klienta a stala sa najkonverznejšou kampaňou klienta za celý rok. Nastavenie kampane do najmenších detailov viedlo k extrémnemu výkonu, a to napriek tomu, že bežala na jednom z najdrahších slovenských online médií. Ide o unikátny koncept a nastavenie kampane, ktorý ukazuje, aká dôležitá pre performance je personalizácia a využitie moderných technológii.

Pripravíme vám kampaň v INRES-e

Pozrime sa na to detailnejšie

Ak porovnáme túto kampaň s výsledkami performance kampane cez systémy od Google, dosiahli sme o 245% vyššiu mieru konverzie. 

AUTOMATICKÉ OVEROVANIE DOSTUPNOSTI, CENY AJ ZĽAVY
EXTRÉMNE CIELENIE
MAXIMÁLNA PERSONALIZÁCIA
KREATÍVA S ANIMÁCIAMI

INRES SMART banner s spolupráci s KIA a Digiline vyhral 2x Digital Pie

Prehrať case study video

Doba strávená na stránke

o 103 % vyššia

Doba strávená na stránke bola vďaka kampani vyššia aj oproti ostatným performance zdrojom a keby sme to porovnali aj s brandingovými kampaňami, rozdiel by bol oveľa priepastnejší.

Miera dokončenia  bola

5-násobná

Miera dokončenia konfigurátora bola násobne vyššia voči performance orientovanej kampani s rovnakým cieľom na Facebooku (porovnávali sme časť kampane s cieľom dokončiť konfigurátor). 
Dobrú kampaň spoznáte aj podľa toho, že klient trvá na jej pokračovaní.

KIA sa rozhodla v kampani pokračovať počas celého roka 2020

Ako funguje INRESSMART banner?

Klient sa rozhodne, aké dáta chce vložiť do bannera pri jeho zobrazení a tie posiela reklamnému systému vtedy, keď ich má k dispozícii. V reálnom čase, bez čakania.

INRES dáta uloží k danému používateľovi do integrovaného DMP. Ak zistí, že ide zobraziť reklamu používateľovi, ku ktorému má uložené SMART dáta, ponúkne danú impresiu kampani, ktorá s dátami pracuje.

Pokiaľ kampaň vyhrá aukciu, INRES zobrazí SMART banner, ktorému cez zdokumentované API poskytne všetky údaje uložené k danému používateľovi.

Banner tak môže vykresliť čo potrebuje, bez akýchkoľvek obmedzení šablónou – napríklad krásny animovaný banner podľa dizajn manuálu so skladovým vozidlom KIA, za použitia úplne štandardného HTML5. Môže tiež cez API dostať napríklad unikátny identifikátor vozidla aby banner vedel naživo overiť, či je ešte na sklade. Jednoducho to znamená mimoriadnu personalizáciu

Ozvite sa nám

Príklad využitia SMART bannera v kampani

KIA konfigurátor do vstavaného DMP v reklamnom systéme ukladá pomerne veľa informácií. Môže to urobiť, lebo INRES mu nekladie žiadne podmienky, koľko dát sa môže uložiť. je takmer bez akýchkoľvek obmedzení. Ukladá napríklad model, kód farby, stupne výbavy, motor, prevodovku, disky, zľavu, cenu… Tieto dáta dostane SMART banner k dispozícii pri svojom vykreslení. Znamená to výrazné šetrenie času a nákladov na tvorbu kreatív

Nepoznáte reklamný systém INRES?

13 rokov vývoja = 13 rokov skúseností. INRES dokázal prežiť popri obrovských systémoch od Google, Facebook-u, Appnexus, Rubicon a stovkám ďalších vďaka neustálym inováciám

Slovenská technológia

INRES náš tím programátorov vyvíja plne in-house už od roku 2008. Systém stále inovujeme, aby klientom slúžil ešte lepšie. 

Technologický backend

INRES je postavený na C++ (Boost), REDIS/LUA, Asio, Beast, mmap, mpack, MySQL, protobuf. 

Behaviorálne cielenie

INRES ako prvý prišiel so sofistikovaným behaviorálnym cielením reklamy, založenom nie na kontexte, ale na aktivitách používateľa.

Spravodlivejšia platba za viditeľné impresie

INRES ako prvý priniesol spravodlivejšiu platbu za viditeľné impresie, v čom sme predbehli aj reklamný systém Google.

Personalizácia šablón dynamického remarketingu

INRES ako prvý na Slovensku umožnil výraznú personalizáciu šablón, čo neskôr výrazne zdokonalil v SMART banner technológii.

Natívna reklama v spojení so SME a Azet-om

Vaša reklama sa dostane k svojim adresátom nenásilnou a prívetivou formou 
s transparentných a férovým spoplatnením.

Staňte sa INRES partnerom

INRES používajú aj títo spokojní klienti