Mapei Slovensko

Od social media, cez online PR až po web development

#socialmedia #facebookad #branding #content #onlinepr #inres #webdevelopment #logo

Spolupráca s MAPEI Slovensko vyplynula z potreby klienta vrátiť sa do online priestoru po dlhšej prestávke. Vytvorili sme koncept online obsahovej stratégie na Facebooku a na úspešných základoch sme postavili ďalšie spoločné projekty: Tvorbu obsahovej stratégie a správu profilu na Instagrame, tematické online PR v médiách a propagáciu partnerov MAPEI Slovensko naprieč digitálnym priestorom. Online marketing sme doplnili web developmentom a tvorbou grafických podkladov.

MAPEI Slovensko je dcérskou spoločnosťou uznávanej talianskej značky stavebnej chémie a stavebných materiálov MAPEI. Vo svete má viac ako 80. ročnú históriu a na slovenskom trhu úspešne pôsobí viac ako dve desaťročia. MAPEI poskytuje ako komplexné systémové riešenia pre profesionálov v stavebnom priemysle, tak aj produkty pre bežných koncových zákazníkov, ktorí svojpomocne stavajú alebo rekonštruujú. Produkty MAPEI sú dostupné v najrôznejších sieťach predajní stavebnín, väčšinou nakupované offline alebo dopytom na obchodného zástupcu MAPEI Slovensko. 

Ukážte mi viac

Stavebný segment zábavne aj edukačne

Značka MAPEI Slovensko má dlhoročnú tradíciu, vnútornú integritu a participuje na najrôznejších stavebných projektoch po celom Slovensku. Má vytvorené dlhodobé a stabilné offline aktivity, klasické PR aktivity a akadémiu pre mladých. Nemala však jasnú predstavu a ideu o tom, ako by sa mohla vrátiť na sociálne siete po dlhšej prestávke. Špecificky klienta zaujímal Facebook, ako miesto prvého kontaktu s cieľovou skupinou. Vytvorili sme stratégiu komunikácie postavenej na zábave, edukácii a kontinuálnom brandingu.

Na pravidelnej báze sme vytvárali atraktívne príspevky v rôznorodých formátoch, prostredníctvom ktorých sme reflektovali aktuálne potreby a ciele klienta. Náš obsah dopĺňali autorské ilustrácie maskota značky, Mateja. Úspech na seba nenechal dlho čakať. Spoluprácu sme rozšírili o správu Instagramového profilu a rôzne online PR projekty.

Online marketing na mieru

Zmysluplné témy a jasný mix komunikačných kanálov

 

Komplexná rekonštrukcia domov RenovActive Slovensko a propagácia na Facebooku

Krátko po začiatku spolupráce nám klient zveril do rúk propagáciu špecifického projektu RenovActive Slovensko, ktorý na Slovensku zastrešuje značka Velux. Do projektu sa zapojilo množstvo značiek, ktoré participovali na vzorovej rekonštrukcii rodinného domu.

Každá značka prispela stavebnými materiálmi, sanitou alebo stavebnou chémiou podľa oblasti, v ktorej je najsilnejšia. Projekt bol podporovaný dlhodobými online a offline marketingovými aktivitami.

Ľudí táto téma prirodzene veľmi zaujímala, a preto bolo zapojenie sociálnych sietí dobrým krokom k rozširovaniu znalosti o projekte. Obsah sme tvorili na profil MAPEI Slovensko a príspevky sme dodávali aj pre profil RenovActive Slovensko.

Do témy sme prispeli príspevkami, ktoré prezentovali konkrétne rady produktov a obsahovú stratégiu sme doplnili argumentmi, prečo je rekonštrukcia starého rodinného domu ekonomická aj ekologická.

Niekedy stačí málo, aby sa dosiahli potrebné ciele.

115 731 impresií

v 13-tich príspevkoch v prvom polroku spolupráce

6 667 interakcií

dosiahli sme 6 667 unikátnych interakcií s obsahom
A navyše, spolupráca úspešne pokračovala ďalej. 

 

Aliancia stavebnín a jej potreba prezentácie v online priestore

V NetSuccess máme radi komplexnú prácu, ktorá sa rozširuje medzi rôznymi kanálmi aj témami. Klient MAPEI Slovensko je súčasťou mnohých spolkov a partnerstiev, o ktorých verejnosť nebola oboznámená. Rovnako to platí aj pre ich členstvo v Slovenskej obchodnej aliancii stavebnín, SOAS. Vďaka nástrojom online PR, sa nám podarilo toto partnerstvo odprezentovať na najčítanejšom denníku na Slovensku, sme.sk.

 Keďže sme súčasťou rodiny Petit Press, dokonale poznáme médiá vydavateľa a dokážeme promptne spustiť akúkoľvek kampaň.  Vytvorili sme natívny PR článok na tému prerábky kúpeľne a článok sme podporovali v našom vlastnom reklamnom systéme INRES, vo Facebook Ad a príspevkami na profile MAPEI Slovensko. Obsah sme vytvorili aj pre Facebook stránku SOAS. 

Máte záujem o online PR?

A výsledok?

Viac ako 3 770 ľudí

si prečítalo článok na sme.sk

2 071 614-krát

sa doručili impresie v našom vlastnom reklamnom systéme INRES

Viac ako 2 400 klikov

priniesla propagácia z Facebooku

Pravidelný návrat ku kampaniam

Spokojnosť klienta je pre nás prvoradá, a preto nás teší, že sme mohli kampane v podobnom duchu viackrát opakovať. Tým sa prehlbovala naša znalosť klienta, vstupovali sme do médií a cez bannery sa prihovárali k viac ako dvom miliónom ľudí.

Online nástroje nám pomohli v špecifickom regionálnom cielení, kedy sa ľuďom v regiónoch zobrazovali len bannery a reklamy tých stavebnín siete SOAS, ktoré boli zapojené do kampane.

Ako všetky online kampane, aj túto sme previazali s dôkladne zvolenou témou, aby mali všetky komunikačné nástroje pre čitateľov pridanú hodnotu. Naša znalosť produktov, problematiky a tém len upevňovala dobrý vzťah s klientom. 

 

Profi kúpeľňa od MAPEI alebo ako spojiť online s offline

Produkty značky MAPEI je najjednoduchšie kúpiť v rôznych sieťach stavebnín. Prišli sme na spôsob, ako cez online PR kanály dostať ľuďom do povedomia systémové riešenia MAPEI pre peknú a funkčnú kúpeľňu  a zabezpečili sme, aby partneri Woodcote a BEK Profi Centrum, mali v čase kampane tieto produkty naskladnené.

Takto sme prezentovali jasné a zrozumiteľné návody, ako si svojpomocne zrekonštruovať kúpeľňu a navyše aj zoznam vhodných produktov. Nesmela chýbať informácia o mieste predaja.

20. výročie značky na Slovensku v duchu web developmentu a grafických prác

Klient na slovenskom trhu pôsobí už viac ako 20 rokov. V čase našej úspešnej spolupráce sme toto významné jubileum patrične oslávili. Vytvorili sme jubilejné logo, ktoré zakomponoval do celej svojej korporátnej komunikácie a oslavovali sme aj na sociálnych sieťach.

To však nebolo všetko

20 rokov sme oslávili 20 týždňov trvajúcou súťažou, pre ktorú sme vytvorili jednoduchý web. Klient získal množstvo kontaktov, ktoré mohol zapojiť do svojej databázy newslettrov.